diumenge, 21 de juny del 2009

Km O (I)

Estic a punt de posar una mica de l’estiu del meu armari en una maleta… tres vestits, i uns pantalons llargs per si es gira el temps. Es barregen sensacions dins meu, es remou tot una mica. Es barregen converses dels últims dies. No sempre podem sentir o no sentir. Música de fons m’ambienta lluny.. Hi ha un tel que separa les meves realitats, igual que hi ha una línia transparent que separa les diverses ciutats que m’atrapen. Les realitats i els somnis entren dins la maleta. Pesen de manera diferent. Porto dins meu tot de bocinets que m’acompanyen. Punt de partida. Aquesta ciutat sempre acaba sent un punt de partida. Un veritable Km O. Un punt d'enyor. En menys de 30 hores comença el viatge.

2 comentaris:

Cris (V/N) ha dit...

Diverteix-te Pititona :) petons!!!

DooMMasteR ha dit...

Que tinguis un molt bon viatge!