dimecres, 30 de setembre del 2009

Joan Salvat-Papasseit

Al llarg de l'últim parell de setmanes m'he apropat de nou al món de la poesia que fa anys havia deixat de banda... i de fet, després de donar algunes voltes, vaig acabar recuperant un llibre que fa gairebé nou anys va arribar a les meves mans... El poema de la rosa als llavis. Qualsevol dels seus poemes seria vàlid... Fa uns dies en un context molt especial en vaig triar un... Ara en trio un altre a l'atzar... tot i que reconec que el que més m'agrada no és en aquest llibre... potser el rercupero més endavant...

"Quin tebi pler"

Quin tebi pler l'estimar d'amagat
tothom qui ens veu quan ens veu no ho diria
-però nosaltres ja ens hem dat l'abraç
i més i tot, que l'abraç duu follia.

La seva cambra si em té enamorat!

¿On és l'espieta que l'amor ens priva?

4 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

Aquest m'agradat :-)

Petonets! :**

Tali_Eje ha dit...

si és que és ben "chulo" ^_^
gràcies!

Cris (V/N) ha dit...

Nat, la teva finestra de Tossa ja és al bloc.... Moltíssimes gràcies i un munt de petonets, Piti :)

http://finestres-ventanas.blogspot.com/

Tali_Eje ha dit...

Gràcies wapíssima!!

petooons!!