dilluns, 12 d’abril del 2010

Projectes: Caricaturitzem-nos!

Fa molts posts... fa més d'un any ja, parlava sobre un projecte que havia iniciat.. i que mai vaig finalitzar. "Escham" era el seu nom. En els últims mesos m'he plantejat diversos projectes dins de diverses àrees, alguns marcats per allò que m'envolta... altres originats des d'un punt de vista més de necessitat creativa. Molts els començo, mig evolucionen alguns... A vegades són projectes més o menys meditats.. d'altres apareixen de cop i creixen per la necessitat que comentava... durant les últimes setmanes (no farà més de dues setmanes, de fet) vaig iniciar un que ara per ara està en procés d'evolució.. és dels més ben definits i simples al mateix temps... es tracta de realitzar tot un seguit de caricatures dels meus familiars, amics, coneguts... fets amb retolador, sense emmarcar massa la cara... només trets bàsics... No sempre m'ensurto com m'agradaria (sóc molt autocrítica...) però intento tirar-los endavant... El projecte porta bon camí... de moment són 16 els realitzats.. i el número ha de créixer...

Gràcies als que d'una manera més o menys conscient, més o menys voluntària, formeu part del projecte.