diumenge, 28 de març del 2010

records en paper o digitalizats...

Les fotografies et porten records del passat... Allà dalt la muntanya, fem una activitat on parlem de fotografies. Per què la gent fa fotografies, els pregunto. Jo faig fotografies perquè m'agrada fer-les.. però perquè m'agrada tornar a elles una vegada i una altra... i recordar. No visc aferrada al passat, però m'agrada tornar de tant en tant, molt de tant en tant, per recuperar sensacions, moments, sentiments agradables, a vegades agradablement doloroses... La fotografia ens recorda el que em viscut.. i el que hem deixat de viure. Fa uns dies buscava unes fotografies per fer un regal... i em vaig trobar amb moltes altres fotografies... Això em va fer trobar uns quants àlbums de records... i a vegades tot es remou per dintre. He viscut els últims anys envoltada d'un grup de persones que protagonitzen al 100% les meves imatges, els meus records... al recuperar fotos "antigues"... en un marge de 8 anys enrera... veig com hem canviat... com hem evolucionat... diversos canvis de cabell, de look... relacions que han crescut o han anat minvant... fins i tot el record d'algú que va decidir desaparèixer...

3 comentaris:

Javi ha dit...

Feia molt que no escrivies per aquí... precisament avui he acabat d'ordenar les meves fotos, els meus records de tot un any passades a un munt de pàgines de paper. D'aquí uns anys em preguntaré pq vaig agafar aquestes fotos i no unes altres...

DooMMasteR ha dit...

Que et puc dir de la fotografia jo? Un art per a mi i una forma de mantenir ben vius els records de la gent que m'estimo i que m'he estimat, i dels llocs o esdeveniments que he gaudit i m'han emocionat :-)

En el futur, si tinc fills, vull que gaudeixin dels meus treballs i els facin servir per exemple per descobrir el món i animar-los a viatjar.

Petonets!

Tali_Eje ha dit...

Vas agafar aquestes fotos.. perquè són les que vas triar en un moment.. i de fet recordaràs el teus viatges, sorides, sopars, excursions... sobretot a partir dels records que envolten aquestes fotos..

DooM quanta raó... estic totalment d'acord amb el teu punt de contacte amb la fotografia!

Petons pels dos!