dilluns, 26 d’octubre del 2009

Parla de mi










Hi ha moltes coses que ens envolten que poden arribar a definir-nos en diversos aspectes: com vestim, què mengem, la manera com caminem, els pòsters i fotografies que tenim penjats a la nostra habitació o estudi, o la nostra llibreria. Una llibreria que a vegades es forma a partir d’obsessions per temes en concret, a partir de gustos, de viatges... La nostra llibreria pot definir-nos en certs àmbits, sobretot quan es tracta d’aquells prestatges més especialitzats. No ho puc evitar... En els últims temps la meva llibreria ha augmentat, amb el conseqüent problema de la falta d’espai. Però no són llibres de lectura d’una sola tirada. Són llibres consulta, llibres museu, llibres els quals, en certs casos, no llegiré sencers al llarg de tota la meva vida, però són llibres que considero part d’un tresor que faig créixer... Són els llibres que han de formar part de la que algun dia serà la meva gran biblioteca... llibres que possiblement no seran apreciats si la meva descendència (si és que mai l’arribo a tenir) no s’interessa pel mateix món que a mi em fascina... Aquests llibres parlen dels meus gustos, del que he viscut, dels meus viatges, de les meves obsessions, del que em mou per dins i per fora. Em sento orgullosa de la seva presència. Somio tenir un estudi on poder-los organitzar de la manera que es mereixen, amb l’espai suficient, l’harmonia deguda, el temps de gaudir-los sobre un despatx que sempre restarà en un continu caos ordenat.
Aquesta és una petita mostra de la meva biblioteca. Parla de mi.

3 comentaris:

Cris (V/N) ha dit...

Un dia també posaré un racó de la meva llibreria, és un espai magnífic, ple de vivències personals.... Un petó Pititona :)

DooMMasteR ha dit...

Com bé dius, una llibreria és com una fotografia de l'interior de cadascun.

Per lo poc que et conec, crec que deu ser una llibreria molt interessnt ;-)

Tali_Eje ha dit...

jeje Gràcies Cris,

Gràcies Doom ;)