dijous, 12 de març del 2009

projectes i tortugues...


No sé exactament per què... però em fascinen les tortugues...

potser serà pel silenci.. per aquesta manera de fer tan tranquil·la i la pau que es desprén d'elles...
potser per la rapidesa dels seus moviments en determinats moments, tot i la seva fama de lentes...
la manera de menjar... de moure's...
estaria hores mirant-la...


Durant una època em vaig capficar en fer un projecte d'escultura d'una tortuga.. consistia en una mena de cables metàl·lics, suficientment maleables i rígids alhora... els cables serien l'estructura... la dificultat estava en com executaria la segona part... m'havia plantejat fer una closca amb les xapes de les llaunes... n'havia guardat moltes en un pot de nesquik... la majoria eren vermelles... Però en el moment de dur a terme la segona part del projecte.. la cosano va tirar endavant.. no sabia com unir les peces... vaig provar amb fil.. amb coles... però el projecte va quedar aturat... les xapes llençades.. l'estructura guardada en una de les meves "caixes d'art"... fa un temps la meva ment va recuperar la idea de l'ESCHAM, nom que li havia posat al projecte...


Crec que mai havia parlat d'aquesta idea...