dimecres, 3 de setembre del 2008

Ara que som a setembre...


Val, sóc conscient que no hi ha gaire bé ningú que miri el me blog (jo sóc la persona que més el mira i el miro realment poc ^^¡) però reconec que és molt cutre, després d'un mes i picu sense escriure posar el post que vaig posar ahir... per tal cosa em disculpo (amb mi mateixa) Va ser un moment de debilitat i riure'm de mi quan em va sortir el resultat que podeu veure sobre això de les semblances... està claríssim que busquen alguna foto amb el mateix gest.. més que s'hi assembli.. així que no m'ho tingueu en compte, sisplau...
I per intentar millorar tot plegat... una foto d'aquest estiu... perquè resulta... que... m'he enamorat... defet més d'un cop i tot... i se qui m'he enamorat? més que de qui... la pregunta seria de què... la foto és la resposta...

3 comentaris:

Daniel Daranas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Daniel Daranas ha dit...

Crec que entenc alguna cosa d'aquest amor :) Per sort Venècia no és gelosa, perquè si no... ;)

En fi si algun hivern d'aquests vols tornar-hi pensa que jo molt probablement hi aniré :)

Petons!

Tali_Eje ha dit...

jejeje a tu no t'ho puc amagar... m'entens massa!!

Un bacio Dani!!